Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

eMAG Ads

5
(2)

În acest capitol vei afla mai multe informații despre:

  • Ce este instrumentul de promovare eMAG Ads
  • Beneficii eMAG Ads
  • Cum începi promovarea prin eMAG Ads
  • Cum achiziționezi credit eMAG Ads
  • Cum creezi o campanie
  • Cum editezi o campanie
  • Cum verifici performanțele unei campanii eMAG Ads

Ce este instrumentul de promovare eMAG Ads

eMAG Ads este un instrument de promovare cu ajutorul căruia poți promova un produs sau o selecție de produse către clienți atunci când aceștia intră pe site și caută produse. În acest fel poți crește numărul vizitelor pe pagina de produs și conversia.

Prin intermediul eMAG Ads poți beneficia de serviciul de publicitate cunoscut drept pay per click (PPC) prin care ai posibilitatea de a licita, la nivel de produs, pentru o poziție mai bună din pagina categoriei sau într-un grup de oferte.

Este important să te asiguri că promovezi cele mai bune oferte, pentru a atrage cât mai multe accesari, care sa contribuie la îmbunătățirea poziției din listing pentru produsele tale, dar și că, odată accesată pagina de produs, clientul va găsi toate informațiile necesare despre produs, astfel încât să transformi un click într-o vânzare.

Beneficii eMAG Ads

  • Promovezi produse eficient pentru creșterea vânzărilor.
  • Generezii trafic pe produsele tale.
  • Plătești doar pentru click-urile date pe ofertele tale.
  • Tu-ți stabilești bugetul de promovare.

Cum începi promovarea prin eMAG Ads

Dacă te-ai hotărât să îți promovezi produsele folosind eMAG Ads atunci trebuie să știi că înainte de a începe o campanie trebuie să achiziționezi credit. După achiziționarea creditului Ads îți recomandăm să:

  • Începi primele campanii cu produse care au deja vânzări, pentru a avea un cost per click mai bun.
  • Creezi campanii separate pentru categoriile de produse.
  • Incepe cu biduri mici.
  • Verifică rezultatele și mută produsele cu statistici bune în campanii separate.

Mai multe sfaturi utile despre cum începi promovarea ți-am pregătit aici.

Cum achiziționezi credit eMAG Ads

Pentru a crea o campanie Ads, trebuie să achizitionezi creditul necesar pentru licitare.

Accesează secțiunea eMAG Ads unde ai la dispoziție butoane cu valori predefinite.

Selectează suma de credit pe care vrei să o achiziționezi, alegând din valorile predefinite: 50, 100, 250, 500,1000 RON si apasă butonul Cumpără. Poți cumpăra și credit de o valoare mai mare pe care o completezi manual, între 50 și 50.000 Ron.

După ce plata a fost finalizată cu succes, vei fi redirecționat către pagina eMAG Ads și creditul va fi alocat în bugetul eMAG Ads din contul tău de seller.

Verifică aici toți pas cu pas cum se achiziționează credit Ads.

Cum creezi o campanie

Pentru a crea o campanie eMAG Ads, accesează secțiunea eMAG Ads și asigură-te că ai credit Ads disponibil.
În pagina Ads campaigns selectează butonul Creează campanie. Se va deschide fereastra cu pașii de setare ai campaniei eMAG Ads.

Completează numele campaniei, data de început și sfârșit a acesteia, bugetul zilnic precum și o scurtă descriere a produselor din campanie.

Adaugă produsele folosind opțiunea Adaugă, completează valoarea de licitare pentru fiecare produs în câmpul Product bid, apoi completează valoarea pentru Bid campanie.

După ce ai făcut completările necesare apasă butonul Activează campanie.

Vezi aici pașii compleți de activare a unei campanii eMAG Ads.

Cum editezi o campanie

Dacă după activarea campaniei tale eMAG Ads, vrei să modifici elementele acesteia, poți folosi opțiunea Setări din dreptul acesteia. În acest fel ai posibilitatea să modifici setări preceum perioada de afișare a campanie și bugetul alocat.

Dacă după activarea campaniei tale eMAG Ads, vrei să modifici produsele din campanie sau bid-ul alocat poți folosi opțiunea Produse din dreptul acesteia. Ai posibilitatea să adaugi sau să ștergi produsele din campanie și să modifici bid-ul (valoarea de licitare).

Cum verifici performanțele unei campanii eMAG Ads

Poți verifica oricând performanța produselor promovate într-o campanie Ads și să îți adaptezi strategia de promovare, în funcție de rezultatele obținute.

Accesează secțiunea eMAG Ads și mergi in zona de listare campanii, din pagina Ads campains.
În coloana Actiuni din dreptul fiecarei campanii create, ai la dispoziție butonul XLS download.
Se va descărca un fisier. XLS, cu toate produsele, împreună cu performanța acestora din campania eMAG Ads, de la inceputul campaniei și până în prezent.

Vezi aici un webinar despre creșterea vânzărilor prin Ads.

Te invităm să urmărești și celelalte tutoriale disponibile în secțiunea eMAG Academy. Aici vei găsi mai multe informații despre cum poți crește vânzările pe platforma eMAG Marketplace.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE