skip to Main Content

Atunci când ai întrebări legat de adăugarea produselor, facturi, comenzi, situații financiare, campanii, etc, îți recomandăm să iei legătura cu colegii noștri prin intermediul Mesageriei.

În cel mai  scurt timp vei primi un răspuns care te va ajuta să rezolvi toate problemele întâmpinate pe platformă.

Cum poți lua legătura cu colegii noștri prin Mesagerie?

Pentru a remedia orice problemă apărută pe platformă, selectează din meniul Dashboard tab-ul Mesagerie. Vezi aici mai multe detalii despre Dashboard. Aici ai la dispoziție 2 opțiuni:

Mesaje – locul în care vezi mesajele trimise și primite de la colegii noștri;

Contactează Marketplace – locul în care trimiți un mesaj prin Mesagerie;

Apasă pe Contactează Marketplace pentru a trimite un mesaj nou. Acum poți începe o nouă discuție cu noi, sau, în funcție de problemă, poți selecta un anumit departament.

De exemplu, dacă ai o problemă ce ține de Suportul Tehnic, atunci trebuie să selectezi în câmpul Tip  – Technical Support.

În al doilea câmp selectează tema care corespunde cu subiectul tău. Dacă nici o temă din listă nu se potrivește cu subiectul discuției tale, selectează ultima opțiune (Altul), sau revino în primul câmp și modifică tipul departamentului.

Completează cel de-al treilea câmp cu Subiectul discuției și scrie, la final, mesajul cu întrebările și informațiile de care ai nevoie. La orice discuție nouă poți atașa și documente. Apasă pe butonul Choose Files și selectează documentul sau documentele pe care vrei să le atașezi.

După ce ai găsit documentele necesare, apasă pe butonul Open și documentele vor fi atașate automat în discuție.

După ce ai completat corect toate câmpurile apasă pe butonul Trimite.

Mesajul tău va fi transmis către colegii noștri și în cel mai scurt timp vei primi un răspuns. Fiecare tip de departament îți pune la dispoziție informații specifice.

De exemplu:

La departamentul Technical Support e bine să apelezi dacă ai întrebări despre motivul respingerii produselor sau statusul produselor, validarea/revalidarea produselor, importul prin xls, probleme tehnice sau solicitări documentație API, diverse erori sau alte motive ce țin de acest departament.

La Departamentul Financiar apelezi dacă ai probleme cu modificarea contului IBAN sau ai încasări blocate.

Departamentul Operațional îți va oferi soluții despre comenzile tale, probleme operaționale, detaliere plată, fișă cont, sau situații financiare.

Departamentul Seller Performance te va ajuta să rezolvi orice problemă legat de categoriile la care ai acces, taxele de transport și TVA, contracte și rezilieri de contracte, reactivarea contului suspendat, informații despre campanii, dar și suport pentru îmbunătățirea rezultatelor pe platforma eMAG Marketplace.

Te invităm să te uiți cu atenție și la celelalte tutoriale din secțiunea eMAG Academy.

Acolo vei afla mai multe detalii despre cum să folosești corect Mesageria și celelalte opțiuni din platforma eMAG Marketplace.

Spor la vânzări!