skip to Main Content
0
(0)

Atunci când ai întrebări legate de adăugarea produselor, facturi, comenzi, situații financiare, campanii, etc, poți lua legătura cu colegii din departamentele Marketplace, prin intermediul Mesageriei. În cel mai  scurt timp vei primi un răspuns la solicitarea ta, dar trebuie să știi că răspunsul va fi formulat, în ordinea solicitărilor primite. Cum poți lua legătura cu colegii noștri prin Mesagerie? Pentru a solicita ajutor pentru o situație apărută pe platformă, selectează din meniul Dashboard tab-ul Mesagerie. Vezi aici mai multe detalii despre Dashboard. Aici, ai la dispoziție 2 opțiuni: Mesaje – reprezintă arhiva mesajelor inițiate atât de tine cât și de colegii noștri, aici vezi tema fiecărui mesaj, dar și statusul în care se află fiecare dintre aceste mesaje. Contactează Marketplace – locul în care trimiți mesajul tău privind diferitele subiecte din activitatea companiei tale pe platforma eMAG Marketplace; Selectează Contactează Marketplace pentru a trimite un mesaj nou. Acum poți începe…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?