skip to Main Content

În acest tutorial îți vom arăta cum se grupează produsele similare, produsele care diferă doar prin mărime, culoare, capacitate etc. Vei afla care sunt situațiile în care îți recomandăm să folosești gruparea în familii de produse, dar și pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru gruparea produselor. Pentru situațiile când ai un produs disponibil pe mai multe mărimi sau culori, e bine să grupezi toate produsele similare într-o familie de produse, pentru a le afișa ca un singur produs. Vezi tutorialul Cum se adaugă un produs. De exemplu: Dacă ai o pereche de pantofi disponibilă pe 2 culori și 6 mărimi, atunci vei adăuga 12 combinații unice de mărime și culoare. Practic, ai același produs, disponibil pe mai multe culori și mărimi. Clienții pot găsi foarte ușor toate mărimile produsului tău, dacă alegi să folosești gruparea în familii de produse. Astfel, site-ul le va afișa clienților un singur produs,…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,