skip to Main Content

Bun venit în interfața Dashboard a contului tău de seller! În acest tutorial îți vom descrie secțiunea Încasări clienți, din meniul Financiar. Încasări clienți a fost creat pentru a te ajuta să verifici mai ușor situația încasărilor blocate din diverse motive, precum și statusul acestora. Valorile înregistrate în secțiunea Încasări clienți apar ca urmare a unei procesări incorecte sau incomplete a fișei de comandă. De exemplu, clientul comandă un produs, apoi decide că mai dorește încă unul. Atunci când procesezi fișa de comandă, completezi valoarea rambursului aferentă pentru cele două produse, dar uiți să adaugi, în fișă, cel de-al doilea produs. Click aici - Cum adaugi un produs pe o comandă deja plasată În acest caz, pentru această comandă se va înregistra o încasare cu diferențe care va fi afișată în această interfață. Pentru corectarea fișei de comandă trebuie să accesezi Mesageria Marketplace și să ceri ajutorul colegilor din departamentul…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,