skip to Main Content

În acest video îți vom prezenta meniul de opțiuni din contul tău de seller de pe platforma eMAG Marketplace. Meniul este afișat în stânga paginii principale și cuprinde mai multe secțiuni ce reprezintă căi de acces la opțiunile disponibile din cont. Intră aici să afli rolul fiecărei secțiuni afișată în Dashboard.

Aceste opțiuni sunt:

1. Dashboard

Afișează pagina principală a contului unde vezi statisticile și indicatorii sănatății contului tău precum și opțiunile disponibile. Butonul Dashboard te întoarce în pagina principală, din orice pagină a contului în care te-ai afla.

2. Contul meu

Conține toate informațiile despre compania ta și este structurat astfel:

Profil – unde completezi informațiile generale ale companiei tale.

Contacte – sunt înregistrate datele persoanelor de contact.

Adrese – cuprinde adresele sediului, depozitului sau punctului de lucru.

Conturi de curieri – este pagina în care îți integrezi firma sau firmele de curierat agreate de eMAG Marketplace.

Documente legale – conține actele semnate pentru înscrierea în eMAG Marketplace. Află mai multe informații despre opțiunile contului, tău, în tutorialul Contul Meu.

3. Produse

Adaugi, vizualizezi și editezi produsele încărcate pe platforma eMAG Marketplace. Aici ai opțiunile:

  • Produsele mele – conține toate produsele încărcate pe platforma eMAG Marketplace.
  • Adaugă produs – poți lista manual, un produs nou, prin completarea documentației acestuia. În articolul Cum se adaugă un produs îți prezentăm cum adaugi manual un produs pe platforma eMAG Marketplace.
  • Feed-uri – îți adaugi produsele din site-ul tău, prin sincronizarea cu eMAG Marketplace a unui fișier, din sistemul tău propriu.
  • Categorii produse – conține categoriile în care ai acces și tot aici, ceri acces în categorii noi. Află cum se face accesul în categorii, în tutorialul Adăugarea de noi categorii.

4. Import XLS

Prin importul fișierelor XLS poți încărca produse în masă, în platforma eMAG Marketplace.  

 5. Ofertele mele

Vezi ofertele produselor tale, dar și opțiunile disponibile pentru îmbunătățirea ofertei tale de produse. În Ofertele mele ai următoarele secțiuni:

  • General –prezintă performanța generală a produselor tale pe platforma eMAG Marketplace.
  • Prețuri – unde actualizezi și validezi prețurile produselor.
  • Stocuri – poți consulta și actualiza stocurile pentru produse.
  • Calitate conținut – este zona care îți oferă informații și analize despre calitatea documentației existente a fiecărui produs și de unde poți vedea mai ușor produsele care necesită îmbunătățiri.
  • Interesul clienților – vezi traficul de vizitatori, pe fiecare categorie de produs.
  • Review-uri – aici găsești aprecierile clienților, precum și întrebările acestora. Intră să afli mai multe detalii despre Ofertele mele.

6. Oportunitățile mele

Îți arată produsele de top din categoriile în care vinzi, din punct de vedere al vânzărilor. Tot aici poți adăuga oferta ta la un produs deja existent, prin asociere.

7. Comenzi

Este secțiunea în care sunt înregistrate toate comenzile plasate pentru produsele tale și tot de aici le poți procesa. Află aici mai multe detalii despre secțiunea Comenzi.

 8. Logistică

Meniul Logistică, conține toate datele despre livrări, condițiile de livrare, firmele de curierat precum și taxele de livrare aplicate. Aici ai opțiunile:

Livrările mele
Conturi de curieri  – Află aici detalii despre cum activezi și integrezi conturile de curierat.
Taxe de livrare

9. Campanii

Cu ajutorul meniului Campanii vei putea încărca produse în campaniile sub umbrela eMAG. Intră aici să aflii cum poți lua parte la campaniile active pe eMAG.

10. Mesagerie

În opțiunea Mesaje inițiezi și primești mesaje despre diferite situații apărute în procesarea comenzilor sau retururilor. Ți-am pregătit în articolul Unde verifici mesajele primite din partea noastră mai multe informații despre această secțiune, din meniul Mesagerie.

Iar în Contactează Marketplace trimiți mesajele către departamentele eMAG Marketplace, pe subiectele ce privesc activitatea din cont. Accesează articolul Cum să iei legătura cu noi pentru a afla mai multe detalii.

11. Notificări

Te abonezi sau dezabonezi la notificările trimise de platforma eMAG Marketplace, în funcție de subiectele de interes pentru tine. Află mai multe detalii despre această secțiune, în articolul Administrare notificări.

12. Reclamații

Conține toate reclamațiile clienților, pe care trebuie să le soluționezi cât mai curând. Află aici cum îți pot afecta reclamațiile indicatorii de performanță.

13. Retururi

În meniul retururi sunt înregistrate toate cererile de retur. Tot aici le poți procesa și soluționa la timp.

14. Financiar

Conține documentele financiare, pentru vânzările realizate în perioada de decontare. Încasările tale le găsești detaliate în:

Desfășurătoare
Facturi
Soldul meu
– Încasări clienți

15. eMAG Academy

Zona tuturor informațiilor despre platforma eMAG Marketplace, ce conține articole, tutoriale, sfaturi și statistici dedicate sellerilor eMAG.