skip to Main Content

 În acest tutorial vei afla ce trebuie să faci pentru a modifica livrarea standard de maxim 48 de ore, atunci când comercializezi produse ce necesită un timp mai mare de pregătire a coletelor. Pentru a modifica livrarea standard, trebuie mai întâi să iei legătura cu colegii noștri prin Mesagerie. Accesează din meniul Mesagerie opțiunea Contactează Marketplace și selectează tipul temei Operațional și Discuție despre comandă. Trimite rapid un mesaj, pentru schimbarea livrării standard, către colegii noștri și în cel mai scurt timp vei avea posibilitatea să modifici livrarea standard pentru fiecare produs din ofertă, dacă ai în ofertă produse la care timpul de livrare poate ajunge și până la 10 zile. Mai multe detalii ți-am pregătit în articolul Cum să iei legătura cu noi. Dacă cererea ta a fost acceptată, poți modifica timpul de livrare pentru fiecare produs în parte, sau o poți face pentru un volum mai mare…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,