Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Cum monitorizezi o reclamație pe eMAG Brand Portal

0
(0)
  Prin eMAG Brand Portal te ajutăm să raportezi cu ușurință o abatere despre brandul pe care deja l-ai revendicat, prin eliminarea formalităților de transmitere repetată a documentelor la fiecare sesizare. După finalizarea cu succes a unei revendicări de brand pe eMAG Brand Portal, în cazul în care vei observa anumite nereguli privind modul de utilizare al respectivului brand de către alți selleri activi pe platforma eMAG Markeplace vei putea face o reclamație.   Cum inițiezi o reclamație   Poți raporta o abatere pentru un produs care ține de brandul asupra căruia ai drepturi. Acceseaza meniul Branduri si apasă butonul “Reclamație…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă aveți deja un cont creat

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE