3
(1)
În acest tutorial îți vom prezenta care sunt motivele de respingere a unei cereri de retur, din platforma eMAG Marketplace. Toate cererile de retur trimise de clienții care au achiziționat produsele tale sunt înregistrate în contul tău de seller eMAG, în meniul principal, secțiunea Retururi. Pentru procesarea fișelor de retur, intră în meniul Retururi - Lista retururi, selectează cererea nouă și apasă butonul Editează din coloana Acțiuni. Află aici mai multe detalii despre retururi. Un retur poate fi respins, doar după ce ai recepționat coletul de la client. Situațiile pentru care poți respinge o cerere de retur pot fi: produsul…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
Dacă aveți deja un cont creat Autentifica-te
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating 3 / 5. Vote count: 1
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?