1
(17)
Incercam sa iti facilitam experienta cat mai mult, sa poti naviga usor prin platforma si sa te tinem la curent cu toate noutatile, de aceea vrem sa reluam periodic informatiile importante pentru dezvoltarea afacerii tale, iar in acest articol vrem sa iti oferim mai multe detalii pentru situatiile in care comenzile sunt anulate, refuzate sau returnate: Comenzile anulateDupa ce o comanda a fost plasata, ea poate fi anulata fie de client, fie de tine, in cazul in care nu o poti onora. In contul lui eMAG, clientul poate anula comanda care nu a fost inca finalizata de tine, iar in…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
If you already have an account created, Log in
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 1 / 5. Voturi: 17
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?