1.3
(31)
Atunci când ai întrebări legate de adăugarea produselor, facturi, comenzi, situații financiare, campanii, sau alte operațiuni specifice gestionării afacerii tale pe eMAG Marketplace, poți lua legătura cu noi, prin intermediul Mesageriei. În cel mai scurt timp vei primi un răspuns la solicitarea ta, dar trebuie să știi că răspunsul va fi formulat, în ordinea solicitărilor primite. Cum poți lua legătura cu colegii din Mesagerie Pentru a solicita ajutor pentru o situație apărută pe platformă, selectează secțiunea Mesagerie în care ai la dispoziție 2 opțiuni: - Mesaje – reprezintă arhiva mesajelor inițiate atât de tine cât și de colegii noștri,…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
If you already have an account created, Log in
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 1.3 / 5. Voturi: 31
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?