0
(0)
În acest tutorial vom vorbi despre anularea fișei de retur. Când se anulează o fișă de retur și cum o poți anula în platforma eMAG Marketplace. Toare cererile tale de retur pentru produsele comandate pe site-ul eMAG sunt înregistrate în meniul principal, secțiunea Retururi. Află aici mai multe informații despre retururi. Fiecare cerere nouă își schimbă statusul din Nouă, în Preluată în momentul în care o accesezi prima dată. Dacă ai deja o firmă de curierat integrată în cont, în momentul accesării cererii noi se va genera automat AWB-ul de ridicare a produsului de la client. Dacă nu…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
If you already have an account created, Log in
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?