skip to Main Content
 Sănătatea Contului

În pagina principală a contului, numită Dashboard, (intră aici să afli detalii despre opțiunile din Dashboard) găsești în partea dreaptă, starea actualizată a sănătății contului tău, cu rezultatele pentru fiecare indicator. Indicatorii sunt calculați în urma performanței contului tău, pentru luna anterioară și luna în curs. Află mai multe detalii în articolul - Ce reprezintă Sănătatea contului. În Sănătatea contului poți accesa două tab-uri: În desfășurare și Perioada anterioară de referință. În fiecare din cele două tab-uri sunt măsurați zece indicatori: 1. Service level comenzi Reprezintă procentul comenzilor finalizate la timp din totalul comenzilor finalizate, în perioada de referință. 2. Rată de finalizare comenzi Este procentul comenzilor finalizate din totalul comenzilor recepționate în ultimile 30 de zile. Excepție fac comenzile achitate prin Ordin de plată. 3. Rată incidente comenzi Reprezintă procentul comenzilor anulate cu incident, din comenzile eligibile în perioada de referință. Comenzile anulate cu incident reprezintă comenzile care în termen de 7 zile din momentul expirării…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,