0
(0)
În acest tutorial vei afla despre: - Ce reprezintă Rata de finalizare comenzi - Statusurile indicatorului - Perioada de referință pentru calculul indicatorului - Cum se calculează indicatorul - Recomandări pentru un indicator optim Ce reprezintă Rata de finalizare comenzi Rată de finalizare comenzi este unul din cei trei indicatori de monitorizare a fluxului de comandă, alături de Service level comenzi și Rată incidente comenzi și reprezintă procentul comenzilor care au statusul la momentul calculului: finalizată sau stornată, din totalul comenzilor expuse în perioada de referință. Exceptie din calculul indicatorului fac: comenzile anulate de client, comenzile având ca modalitate de plată “Ordin de…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
Dacă aveți deja un cont creat Autentifica-te
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?