skip to Main Content
0
(0)

 eMAG Marketplace monitorizează constant performanța contului tău, privind oferirea celei mai bune experiențe de cumpărare pentru clienți. Aceasta se reflectă în sănătatea contului tău, determinată de valoarea fiecărui indicator de performanță în parte. Service level comenzi face parte din categoria indicatorilor ce monitorizeză fluxul de comandă și reprezintă procentul comenzilor finalizate în termenul asumat (în baza handling time-ului setat la nivel de produs și a programului de lucru declarat în platformă) și totalul comenzilor finalizate, în perioada de referință. Din calculul acestui indicator sunt excluse comenzile achitate prin Ordin de plată. Ca și în cazul celorlați indicatori de performanță, Service level comenzi este inclus în algoritmul de calcul al ofertei principale. (Vezi aici cum iți poți calcula indicatorul).   Perioada de referință pentru calculul indicatorului Service level comenzi este următoarea: Perioada În desfășurare cuprinsă între 1 – 28/29/30/31 a lunii în curs Perioada anterioară de referință cuprinsă între 1…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?