skip to Main Content

eMAG Marketplace are ca principal obiectiv oferirea celei mai bune experiențe de achiziționare pentru clienți. De aceea, platforma va monitoriza continuu în ce mod sunt gestionați indicatorii de performanță în relația ta cu orice client. Service level comenzi reprezintă procentul comenzilor finalizate la timp din totalul comenzilor finalizate, în perioada de referință. Ai preluat comenzile cu întârziere. Lipsește o persoană care să se ocupe special de comenzile primite pe eMAG Marketplace și să le gestioneze în timp util. Nu ai stoc disponibil pentru produsele comandate. Nu actualizezi la timp situația stocurilor produselor tale, în platforma eMAG Marketplace. Aprovizionarea stocurilor pentru produsele cu stoc indisponibil durează prea mult. Termenul de livrare completat și afișat în site nu este cel corect sau nu îl poți respecta din diverse motive. Nu informezi clienții în situațiile de întârziere a livrării coletului. Nu ai înțeles suficient de bine, anumite etape ale procesării fișei de comandă…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,