Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Service level comenzi

2.3
(3)
Tutorialul îți va oferi informații despre: Ce reprezintă Service level comenziService level comenzi este inclus în algoritmul de calcul al ofertei principale și reprezintă procentul comenzilor finalizate la timp (în baza handling time-ului setat la nivel de produs și a programului de lucru declarat în platformă), din totalul comenzilor finalizate, în perioada de referință.💡Exceptie: Din calculul acestui indicator sunt excluse comenzile achitate prin Ordin de plată. Statusurile indicatoruluiPragurile valorice specifice celor patru statusuri ale indicatorului Service level comenzi sunt:- Verde (stare optimă) >= 95- Galben (avertizare) <= 90 si < 95- Roșu (nivel de risc) >= 75 si < 90- Negru…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă aveți deja un cont creat

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 2.3 / 5. Voturi: 3

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE