skip to Main Content

În acest tutorial îți vom arăta cum verifici mesajele primite din partea colegilor noștri.

Toate mesajele primite pe platforma eMAG Marketplace se regăsesc în Mesagerie. Selectează din meniu Mesagerie – Mesaje.

În partea de sus poți filtra mesajele folosind mai multe opțiuni:

Id comandă – filtrează mesajele în funcție de id-ul comenzii;

status – filtrează mesajele în funcție de status. Ai la dispoziție mai multe statusuri pentru mesajele trimise și primite prin Mesagerie.

Mesajele cu statusul Nouă sunt toate mesajele noi primite de la colegii noștri, mesajele cu statusul În așteptare sunt cele care încă nu au primit răspuns, mesajele cu statusul Răspuns sunt mesajele la care colegii noștri ți-au răspuns, mesajele din statusul Rezolvat sunt cele la care s-a oferit un răspuns ce a remediat anumite probleme tehnice, în timp ce mesajele care nu au legătura cu nici un subiect legat de platformă, vor fi disponibile în statusul Irelevant.

data – filtrează mesajele în funcție de dată. Ai la dispoziție un calendar în care selectezi mesajele pe intervale de timp sau pentru o anumită dată prestabilită.

data maximă de răspuns – filtrează mesajele în funcție de data maximă la care s-a primit un răspuns din partea colegilor noștri.

tip – filtrează mesajele în funcție de tipul departamentului la care se încadrează (Technical support, operațional, seller performance, financiar).

temă – filtrează mesajele în funcție de tema la care se încadrează. Temele vor fi diferite în funcție de tipul departamentului ales.

După ce ai selectat filtrul sau filtrele dorite, apasă pe butonul Căutare. Dacă vrei să vezi din nou toate mesajele, apasă pe butonul Resetează și vei avea la dispoziție toate mesajele primite/trimise pe platformă.

Sub zona de filtrare apar toate mesajele din Mesagerie. Poți selecta să vezi toate mesajele sau să le filtrezi în funcție de Mesaje Inițiate de Tine sau Inițiate de Suport Clienți.

Dacă vrei să trimiți un mesaj nou colegilor de la Suport Clienți, apasă pe butonul Adaugă o nouă discuție. Vei fi redirecționat către zona Contactează Marketplace. In video-ul Cum să iei legătura cu noi vei afla mai multe detalii despre cum să ne trimiți mesaje.

Pentru fiecare mesaj poți vedea detalii și despre data maximă de răspuns și statusul.

Pentru a răspunde la un mesaj pe platforma eMAG Marketplace, apasă pe butonul Editează din coloana Acțiuni.

Vei avea acces la toate mesajele trimise pentru subiectul selectat și vei putea completa un nou răspuns. După ce ai completat răspunsul, apasă pe butonul Răspunde.

Îți recomandăm să rezolvi cât mai rapid orice situație inițiată de către departamentul Suport Clienți. Este foarte important să remediezi orice problemă cât mai repede posibil, altfel îți poate afecta sănătatea contului.

Te invităm să te uiți cu atenție și la celelalte tutoriale din secțiunea eMAG Academy.

Acolo vei afla mai multe detalii despre cum să folosești corect Mesageria și celelalte opțiuni din platforma eMAG Marketplace.

Spor la vânzări!