0
(0)
În acest tutorial îți vom arăta cum verifici mesajele primite din partea colegilor noștri. Toate mesajele primite pe platforma eMAG Marketplace se regăsesc în Mesagerie. Selectează din meniu Mesagerie – Mesaje. În partea de sus poți filtra mesajele folosind mai multe opțiuni: Id comandă – filtrează mesajele în funcție de id-ul comenzii; status – filtrează mesajele în funcție de status. Ai la dispoziție mai multe statusuri pentru mesajele trimise și primite prin Mesagerie. Mesajele cu statusul Nouă sunt toate mesajele noi inițiate de tine sau de colegii noștri, mesajele cu statusul În așteptare sunt cele care încă nu au primit…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
Dacă aveți deja un cont creat Autentifica-te
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?