Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Cum obții prin sms codul OTP de autentificare în contul eMAG

0
(0)

În acest tutorial îți oferim informații despre:

  • Metodele de autentificare 2FA din platformă
  • Cum modifici metoda de autentificare 2 FA – din pagina de logare

Autentificarea cu doi factori (2FA) îți oferă un plus de securitate pentru contul de seller.

Metode de autentificare 2FA disponibile pe platforma eMAG Marketplace

Pentru logarea în contul tău de seller trebuie să introduci un cod digital din 6 cifre OTP (One Time Password) care se poate genera prin două modalități:

2FA prin SMS este modalitatea de autentificare implicită pe care o setezi la prima logare în contul tău de seller. Atunci introduci un număr de telefon pe care primești un SMS de fiecare dată când te loghezi în contul de seller.

Cum schimbi metoda de autentificare 2FA din zona de logare

Dacă folosești metoda de autentificare 2FA prin aplicație și vrei să revii primești codului OTP prin SMS, poți modifica din pagina de logare.

Apasă link-ul SMS și vei vei fi primi un cod OTP prin SMS. Dacă nu ai un număr de telefon setat în profilul tău de utilizator, ești redirecționat pe pagina unde introduci numărul de telefon pe care dorești să primeși codurile OTP de fiecare dată când te loghezi.

În cazul în care introduci greșit de 3 ori codul OTP primit prin SMS, contul este blocat. Ca să poți debloca  contul de seller, trimite un e-mail pe adresa MarketplaceAccountSecurity@emag.ro pentru a parcurge fluxul de verificare a securității contului tău.

Te invităm să urmărești și celelalte tutoriale disponibile în secțiunea eMAG Academy. Aici ai la dispoziție mai multe informații despre utilizarea platformei eMAG Marketplace.

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE