skip to Main Content
5
(1)

Bun venit în interfața Dashboard a contului tău de seller!

Ea reprezintă pagina principală a contului, în care sunt afișate toate datele, statisticile și opțiunile din platforma eMAG Marketplace. Este pagina în care vei petrece cel mai mult timp. De aici ai acces la toate opțiunile disponibile pentru fiecare secțiune din cont (click aici să vezi toate secțiunile meniului principal pe platforma eMAG Marketplace).

Accesarea butonului Dashboard din orice secțiune a contului, te redirecționează în pagina principală a contului.

Secțiunile afișate în Dashboard sunt:

 

1.   Meniul de opțiuni
Îl găsești în stânga paginii principale și este calea de acces la secțiunile disponibile din cont. De aici poți gestiona toate procesele specifice activității tale din cont: de la informatiile legale ale companiei tale, la listarea produselor, procesarea comenzilor și retururilor, pana la participarea in campaniile eMAG, îmbunătățirea performanței produselor tale sau detaliile financiare rezultate din activitatea ta pe Marketplace . (apasă aici să vezi cum accesezi fiecare secțiune din meniul principal).

2.  Bara dinamică KPI

Bara dinamică KPI este parte din asistentul tău virtual de vânzare pe eMAG Marketplace, și este personalizat special pentru tine. Aici iți vom afișa doar acei indicatori unde este necesară o îmbunătățire, ce recomandări avem pentru tine, respectiv ce acțiuni te sfătuim să iei pentru a obține o creștere de vânzări. În bara dinamică, poziționată în partea superioară a Dashboard-ului, vor aparea mai multe tipuri de instrumente precum: epuizare stoc în următoarele 7 zile, stoc epuizat în urmatoarele 7 zile, oportunități scădere preț, evoluția vnzărilor de la an la an(yoy) sau NPS și care au în acest moment zonă acționabilă ce fac retrimitere către pagina unde trebuie să aplici modificări.

3. Newsletter

În secțiunea Newsletter poți citi cele mai recente notificări primite, referitoare la subiectele de interes pentru buna funcționare a activității tale în platforma eMAG Marketplace, programe nou dezvoltate sau funcționalități nou implementate, încât să îți fie ușor să urmărești noutățile sau schimbările ce au avut loc și care au impact direct asupra afacerii tale.

4.  To Do List
Este zona unde vezi ce tip de acțiuni trebuie să întreprinzi astăzi, pentru îmbunătățirea situației contului tău. Ea îți atrage atenția asupra campaniilor (vezi aici sfaturile pentru participarea la campaniile eMAG) la care poți participa, statusul comenzilor și al stocurilor pentru produsele din platforma eMAG Marketplace, precum și asupra nivelului scăzut al indicatorilor de performanță. Intră aici pentru a afla mai multe informații despre TO DO List).

5. Statistici vânzări
Este secțiunea din centrul paginii principale unde sunt analizate vânzările tale actuale, comparativ cu perioada anterioară. Tot aici vezi graficul comenzilor recepționate și aflate în status : în lucru, finalizate, sau anulate, precum și graficul comenzilor finalizate cu întârziere. Statistici vânzări este un bun instrument de observare imediată al modului în care gestionezi procesarea comenzilor în platforma eMAG Marketplace. (Află mai multe detalii despre statisiticile contului tău, în articolul Dashboard – Statistici Vânzări)

6. Comenzi încă în lucru care sunt în întârziere și Seller Perfomance

În aceste două zone, poți vedea rapid care sunt comenzile întârziate, care necesită atenția ta imediată, încât să nu îți fie afectată performanța vânzărilor tale, iar secțiunea Seller performace conține rapoartele săptămânale privind performanța produselor tale, ce categorii de produse ti-au adus cele mai mari vânzări, precum și raportul de satisfacție a clienților, unde vezi notele obținute pentru comenzile tale finalizate.

7. Produse
Zona din dashboard, Produse îți afișează totalul produselor publicate, aflate în validare și a celor respinse. Poți vizualiza rapid fiecare categorie în parte, accesând fișierele: Publicat, Produse în validare și Documentări respinse. Pentru a vedea cum interpretezi corect toate aceste informații accesează articolul Dashboard- Produse.

8. Statistici produse
Arată atât ponderea produselor fără stoc cât și ponderea produselor care au vânzări în platforma eMAG Marketplace. Află mai multe detalii despre această secțiune în articolul Dashboard – Statistici produse.

9.  Integrare platforme și  documentație tehnică
Este adresată sellerilor care folosesc una din platformele de e-commerce cuprinse aici: PrestaShop, Opencart, WooCommerce, Magento2, Shopify, Magento și unde poți utiliza una din extensiile dezvoltate special de eMAG, pentru a-ți putea integra produsele din site-ul tău, pe platforma eMAG Marketplace. Tot aici găsești documentația necesară tehnică, pentru sincronizarea magazinului tău, cu platforma Marketplce. Te invităm să afli mai multe detalii despre integrarea platformelor în articolul Dashboard- Integrare platforme.

10. Sănătatea contului
Prezintă starea actualizată a sănătății contului tău și afișează rezultatele pentru fiecare indicator de performanță monitorizat. Indicatorii sunt calculați în urma rezultatelor contului tău, pentru luna anterioară și luna în curs. Află aici mai multe detalii despre Sănătatea contului și indicatorii de performanță.

În secțiunea eMAG Academy găsești tutorialele dedicate fiecărei zone din pagina principală, care te vor ajuta să gestionezi mai ușor informațiile afișate aici și nu numai.

Spor la vânzări!

 

 

 

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 5 / 5. Voturi: 1

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?