Ce este eMAG Ads?
eMAG Ads este un instrument/serviciu de publicitate care foloseste modelul pay-per-click (PPC), cu ajutorul caruia ai posibilitatea de a-ti scoate in evidenta produsele printre milioanele de oferte disponibile in site-ul eMAG.
Produsele incluse in campanii eMAG Ads vor avea eticheta “Promovat” si vor fi afisate printre primele pozitii din listing si search, dar si in paginile altor produse, in sectiunea “Produse promovate”, pe baza unui sistem de licitatii. Ai posibilitatea de a licita la nivel de produs sau keyword pentru a atrage mai mult trafic relevant pe produsele tale.
Cum te poate ajuta eMAG Ads?
Cresti traficul pe produse si ajungi mai usor la clientii care sunt interesati de produsele din portofoliul tau.
Platesti doar pentru click-urile primite pe produsele promovate si ai control total asupra bugetului dedicat.
Iti promovezi cele mai bune oferte si poti imbunatati pozitia in listing, search sau pagina de produs.
De ce sa folosesti eMAG Ads?
Iti poti creste sansele cu 53% pentru prima vizita in prima luna pe produsele nou listate si cu 33% pentru prima vanzare.
Sellerii care folosesc eMAG Ads genereaza 24% din venituri cu ajutorul eMAG Ads si au in medie 33% din produsele care genereaza vanzari incluse in eMAG Ads.
In ziua de Black Friday, campaniile eMAG Ads au o rata de conversie cu 35% mai mare si un ROAS (Return on Ad Investment) cu 45% mai bun.
Cand ar fi bine sa folosesti eMAG Ads?
👉 Ai produse nou listate la inceput de drum si vrei sa le oferi un boost de vizibilitate.
👉 Vrei ca produsele tale sa ajunga la o anumita categorie de clienti.
👉 Ai produse care au adus deja vanzari, dar vrei sa sporesti traficul.
👉 Produsele listate nu inregistreaza rezultatele dorite.
👉 Vrei sa testezi ce produse se vand mai bine.
👉 Vrei sa fii mai vizibil pentru clientii care cauta anumite categorii de produse.
👉 Vrei sa devii mai relevant in cautarile clientilor.
Ce tipuri de campanii eMAG Ads poti folosi?
Poti sa creezi usor campanii Ads, fara sa mai fie necesar sa selectezi manual produsele. Adaugarea acestora in campanie se va face automat dupa ce vei selecta anumite criterii (brand, performanta, categorie, pretul de vanzare al produselor) pentru a le identifica mai usor.
Poti sa targetezi campaniile Ads pe cuvintele cautate de clienti in site-ul eMAG, asigurandu-ti si mai multa expunere pe cautari relevante.
Iti permite sa-ti promovezi produsele pe pagini specifice de produs din eMAG, folosind criterii precum categorie, brand, rating sau pret.
Care sunt principalele zone din site-ul eMAG in care vor aparea produsele tale promovate prin campanii eMAG Ads?
- Search – in functie de cuvintele cheie introduse de client in bara de search, rezultatul cautarii sale va fi diferit, iar in noua pagina va vedea produsele relevante.
- Listing – clientul poate vedea lista de produse relevante cautarii sale, potrivit filtrelor selectate in site-ul eMAG. Pozitiile dedicate produselor promovate sunt alternate cu produsele organice, iar cele incluse in campanii Ads vor fi diferentiate prin badge-ul „Promovat”.
- Pagina de produs – dupa ce clientul acceseaza o pagina de produs, acesta poate vedea ce a ales, dar si sectiuni cu produse similare promovate prin eMAG Ads, prin care clientul poate ajunge mai usor la produsul tau.
Cum incepi promovarea prin eMAG Ads?
- Achizitionezi credit Ads. Creditul Ads este modalitatea prin care platesti click-urile pe care produsele tale le primesc atunci cand sunt promovate prin Ads. Consulta acest tutorial pentru a afla toate detaliile despre acest proces.
- Creezi campania Ads si monitorizezi bugetul acesteia. Poti incepe prin a creea campanii Automate, care iti ofera posibilitatea sa descoperi si sa explorezi ce anume functioneaza mai bine pentru produsele tale. Porneste cu bid-uri mici si ajusteaza-le recurent pe baza performantei campaniei Ads pentru a maximiza ROAS (Return on Ad spend) fara sa suplimentezi bugetul mai mult decat este nevoie.
- Experimentezi si intelegi comportamentul clientilor. Felul in care clientii cauta produse pe site-ul emag.ro sau cuvintele cheie pe care le introduc in bara de search ca sa gaseasca ceea ce isi doresc, sunt aspecte importante care te pot ajuta sa-ti cunosti mult mai bine publicul, astfel incat sa poti rula mai departe campanii de tip Keywords targeting sau Product & Category targeting.
- Stabileste-ti o strategie puternica. Dupa ce ai inteles cum se comporta publicul tau tinta si ai descoperit care sunt tacticile ce iti pot oferi rezultatele dorite, este timpul sa-ti consolidezi strategia si sa incepi sa creezi un mix de campanii Ads. Astfel vei putea sa-ti maximizezi vanzarile prin a folosi keywords exacte si prin a targeta precis produsele pe care vrei sa le propulsezi in atentia clientilor. Nu uita de negative keywords care te pot ajuta atunci cand vrei sa excluzi anumite produse si vrei sa te concentrezi pe un alt specific de produse.
Consulta toate celelalte tutoriale pe care ti le-am pregatit in capitolul eMAG Ads:
Iti recomandam sa urmaresti webinariile eMAG Ads, care au in focus atat informatii avansate, cat si informatii care sa te ajute sa pornesti cu succes prima promovare a produselor tale prin eMAG Ads:
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?