0
(0)
În acest tutorial îți vom arăta cum verifici mesajele primite din partea colegilor noștri. Toate mesajele primite pe platforma eMAG Marketplace se regăsesc în Mesagerie. Selectează din meniu Mesagerie – Mesaje. În partea de sus poți filtra mesajele folosind mai multe opțiuni: Id comandă – filtrează mesajele în funcție de id-ul comenzii; status – filtrează mesajele în funcție de status. Ai la dispoziție mai multe statusuri pentru mesajele trimise și primite prin Mesagerie. Mesajele cu statusul Nouă sunt toate mesajele noi inițiate de tine sau de colegii noștri, mesajele cu statusul În așteptare sunt cele care încă nu au primit…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
If you already have an account created, Log in
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?