0
(0)
În tutorialul acesta vei afla despre: - Ce reprezintă Număr de reclamații - Statusurile indicatorului - Perioada de referință pentru calculul indicatorului - Cum se calculează indicatorul - Recomandări pentru menținerea indicatorului Ce reprezintă Număr de reclamații Număr de reclamații reprezintă procentul reclamațiilor primite aferenta unităților din comenzile finalizate în perioada de referință. Perioada de referință pentru calculul Numărului de reclamații: 👉Pentru “Perioada în desfășurare“ (1-28/29/30/31 – luna anterioară) 👉Pentru “Perioada anterioară de referință” (1-28/29/30/31 – doua luni în urmă) Statusurile indicatorului Pragul indicatorului se calculează în funcție de cluster-ul contului tău. Acesta este afișat în secțiunea Contul meu –…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
If you already have an account created, Log in
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?