skip to Main Content

Număr reclamații este indicatorul monitorizat în platforma eMAG Marketplace pentru măsurarea procentului de comenzi cu reclamații, din totalul comenzilor finalizate în perioada de referință (1-30/31 ale lunii anterioare). Ca și ceilalți indicatori ai sănătății contului, Număr reclamații are setat un target pe care platforma ți-l afișează în funcție de categoriile de produse pe care le vinzi, chiar sub numele indicatorului. Menține rezultatele cât mai aproape de acest target, pentru că Număr reclamații intră în algoritmul de calcul al Buy Button-ului. În meniul Reclamații, din platforma eMAG Marketplace găsești toate reclamațiile primite din partea clienților.     Răspunzi cu întârziere la solicitările de retur ale clienților. Nu ai desemnată, încă, o persoană care să se ocupe de relaționarea și comunicarea cu clienții tăi pe zona comenzilor sau retururilor. Nu ai înțeles suficient unele etape ale fluxului de procesare comenzi sau retur. Documentația produselor tale nu reflectă produsul în realizate și provoacă…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,