skip to Main Content

Rată incidente retururi este definită în platforma eMAG Marketplace ca fiind numărul de cereri încheiate cu incident, din totalul cererilor de retur primite în ultimile 30 de zile. Ca și în cazul Ratei de retur, Rată incidente retururi este inclusă în algoritmul de calcul pentru a determina oferta principală din site, adică Buy Button-ul. Așa că menține acest indicator cât mai aproape de zero. Incidentele apar atunci când nu reușești să finalizezi retururile în timpul stabilit. Ele afectează negativ relația ta cu clienții, precum și experiența de cumpărare a acestora.   Cererile de retur închise cu incident sunt marcate în platforma eMAG Marketplace, ca fiind acele solicitări de retur ce nu au fost finalizare în termenul legal de 14 zile calendaristice și pot fi vizualizate la Retururi, în tab-ul Închis cu incident.     Volumul activității de pe eMAG Marketplace este prea mare față de numărul mic de oameni care…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,