skip to Main Content

În acest tutorial îți vom prezenta unul din indicatorii de performanță măsurați în sănătatea contului și anume Reclamații cu incident.  reprezintă numărul de reclamații finalizate cu incidente în perioada de referință. Incidentele se referă la întârzierea soluționării unei reclamații primite de la client și pot afecta atât relația cu acesta precum și imaginea companiei tale. Fiind un indicator de performanță, Reclamații cu incident este inclus în calculul algoritmului de determinare a Buy Button-ului din site-ul eMAG. Urmărește target-ul afișat sub numele indicatorului și ai grijă să îl îndeplinești de fiecare dată.     Reclamațiile apar atunci când nu urmezi sau nu ai înțeles corect un anumit flux fie de procesare a comenzilor, fie de procesare a retururilor. Există diferențe între descrierea produsului în site și produsul primit de client, la livrare. Nu ai o persoană delegată cu menținerea comunicării cu clienții. Nu verifici periodic, situația sesizărilor din meniul Reclamații al…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,