Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Reclamații cu incident

0
(0)
În tutorialul acesta vei afla despre: - Ce reprezintă indicatorul Reclamații cu incident - Statusurile indicatorului - Cum se calculează indicatorul - Perioada de referință pentru calculul indicatorului - Recomandări pentru menținerea indicatorului Ce reprezintă Reclamații cu incident Reclamațiile cu incident reprezintă numărul reclamațiilor expuse care s-au închis cu incident în perioada de referință, iar acestea sunt grupate pe praguri, ăn funcție de cluster-ul contului tău. Acesta este afișat în secțiunea Contul meu – Profil – Rubrica Informații generale – Câmpul “Cluster sănătatea contului last month”. Pragurile indicatorului pentru fiecare categorie de cont sunt urmatoarele: Perioada de referință pentru calculul…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă aveți deja un cont creat

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE