skip to Main Content

Service level retururi face parte din indicatorii de sănatate ai contului, în platforma eMAG Marketplace și reprezintă procentul retururilor finalizate în termenul stabilit de 24 de ore de la primirea lor, din totalul retururilor finalizate în perioada de referință.   Este important să menții nivelul service level-ului de retururi cât mai aproape de 100%. El este implicat în algoritmul de calcul al Buy Button-ului.     Nu ai o persoană dedicată care să gestioneze zona de cereri retur și să urmărească procesarea și finalizarea optimă a lor. Nu comunici suficient cu clienții și în special cu cei care fac solicitările de retur, pentru a afla motivele returului sau nemulțumirile acestora. Ai nevoie de încă o firmă de curierat, care să acopere toate solicitările de predare și preluare colete, care ajung în contul tău. Nu urmezi corect pașii din fluxul de procesare al fișei de retur. În secțiunea eMAG Academy, ți-am…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă ai deja un cont creat,