skip to Main Content
0
(0)

 Service level retururi este unul din indicatorii de sănătate al contului, ce monitorizează fluxulul de retur. El reprezintă procentul de retururi finalizate la timp (în 24 de ore de la primirea lor), din toate retururile finalizate, în perioada de referință. Acest indicator este folosit în algoritmul care determină oferta principală din site. Perioada de referință pentru calculul indicatorului Service level retururi este: Perioada în desfășurare: 1 - 28/29/30/31 minus 1 zi din luna în curs. Perioada anterioară de referință: 1 - 28/29/30/31 – a lunii anterioare. În calculul Service level retururi, nu sunt incluse și retururile închise cu incident, pentru că acestea nu sunt considerate a fi finalizate. Vezi aici cum îți poți calcula indicatorul. În funcție de valorile înregistrate, pentru perioada de referință, Rată de finalizare retururi poate fi inclus în unul din cele patru praguri valorice: Verde – este stadiul optim al indicatorului și este afișat atunci…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?