0
(0)
Tutorialul îți va oferi informații despre: - Ce reprezintă Service level retururi - Statusurile indicatorului - Perioada de referință pentru calculul indicatorului - Cum se calculează indicatorul - Recamandări pentru menținerea indicatorului Ce reprezintă Service level retururi Service level retururi este unul din indicatorii de sănătate a contului, ce monitorizează fluxulul de retur și este procentul retururilor finalizate la timp (conform data maximă de finalizare), din totalul retururilor finalizate în perioada de referință. Excepție de la calcului indicatorului: retururile închise cu incident. Statusurile indicatorului Pragurile valorice specifice celor patru statusuri ale indicatorului Service level comenzi sunt: - Verde (stare optimă)…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
Dacă aveți deja un cont creat Autentifica-te
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating 0 / 5. Vote count: 0
No votes so far! Be the first to rate this post.
We are sorry that this post was not useful for you!
Let us improve this post!
Tell us how we can improve this post?