Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Pașii de înscriere pe platforma eMAG Marketplace

5
(1)

În acest tutorial îți vom arăta cum se completează pașii de înscriere pe platforma eMAG Marketplace.
Cu ajutorul platformei eMAG Marketplace îți poți face vizibile produsele la peste 500.000 de cumpărători în fiecare zi.

Dacă vrei să devii partener eMAG Marketplace, accesează site-ul marketplace.emag.ro și completează adresa de mail, după care apasă pe butonul Vreau să vând pe eMAG.

Se va deschide o fereastră în care completezi și numărul de telefon, iar la final, apeși din nou butonul Vreau să vând pe eMAG.

În cel mai scurt timp primești un link de activare pe adresa de mail cu care te-ai înscris pe platforma eMAG Marketplace.

Accesează link-ul primit pe mail care te va redirecționa către formularul de înregistrare pe eMAG Marketplace. Formularul de înscriere este compus din 5 pași.

În pasul 1 trebuie să completezi date despre companie și adresa sediului social.

Țara sediu social companie – selectează țara în care ai sediul companiei cu care te înregistrezi pe platformă.

Nume companie – completează numele întreg al companiei.

Tip companie – selectează tipul companiei tale. Aceasta poate fi SRL, SA, SNC, SCS, SCA, SRL-D, PFA, II, IF sau alt tip de entitate juridică.

Cod unic de înregistrare – completează codul unic de înregistrare al companiei tale. Dacă este companie plătitoare de TVA, completează cu RO în față.

Număr registrul comerțului – completează numărul de identificare din registrul comerțului.

Plătitor TVA – selectează DA atunci când firma este plătitoare de TVA, sau NU dacă compania ta nu este plătitoare de TVA.

Opțional, poți completa, în chenarul de sub formular, cum ai aflat de eMAG Marketplace.

În partea din dreapta trebuie să notezi toate datele cu privire la adresa sediului social al companiei.

Județ – selectează județul în care se află sediul companiei.

Localitate – selectează localitatea în care se află sediul companiei.

Adresă – completează adresa completă a sediului companiei tale.

În zona de Contact trebuie să adaugi datele de contact ale administratorului.

În câmpurile Prenume și Nume notează numele și prenumele administratorului.

Notează numărul de telefon la care colegii noștri te pot contacta și o adresă de mail pe care vei primi notificări de pe platformă.

După ce ai completat toate câmpurile obligatorii, apasă pe butonul Pasul următor.

În Pasul 2 urmează să adaugi detalii despre companie și plăți.

Completează codul IBAN în care urmează să primești plățile de pe platformă.

După adăugarea IBAN-ului se vor completa automat câmpurile Bancă și SWIFT.

Selectează moneda în care este deschis contul și selectează dacă ești sau nu producător român. Producătorii români beneficiază de comisioane speciale însă pentru asta este nevoie să îndeplinești mai multe criterii de eligibilitate.

La final adaugă o scurtă descriere a companiei tale care va fi vizibilă în pagina de profil a contului de seller și apasă butonul Pasul următor.

În Pasul 3 adaugă documentele necesare pentru validarea informațiilor completate în pașii anteriori și datele reprezentantului legal al companiei.

În zona din stânga, trebuie să adaugi documente precum Certificatul de înregistrare, CI semnatar, Act constitutiv și Extras de cont. Formatele de fișier acceptate sunt PDF, JPEG, JPG și PNG, iar dimensiunea maximă a fișierului trebuie să fie de 2 MB.

Apasă pe butonul Alege din dreptul documentului pe care urmează să îl încarci, selectează fișierul dorit și apasă butonul Open. Repetă aceeși operațiune și pentru celelalte tipuri de documente pe care trebuie să le încarci pe platformă.

În partea din dreapta adaugă datele reprezentantului legal al companiei.

Completează prenumele și numele reprezentantului, funcția pe care o deține în companie, adresa de mail și confirmarea adresei de mail a reprezentantului legal.

După ce ai completat corect toate câmpurile, apasă butonul Pasul următor.

Pasul 4 reprezintă gama de produse pe care urmează să le comercializezi pe platforma eMAG Marketplace. Trebuie să selectezi între 1 și 5 categorii de produse. Selectează supra-categoria în care se încadrează produsele tale și bifează categoriile dorite.

În cazul în care niciun produs din oferta ta nu se încadrează în categoriile disponibile aici, selectează o categorie apropiată și după finalizarea procesului de validare, vom reveni cu o recomandare de categorie potrivită produselor tale.

Este important să adaugi minim un produs în lista pe care o vei genera din zona Listă de produse. Apasă pe butonul Descarcă exemplu cu lista inițială de produse, deschide fișierul și adaugă minim un produs.

În fișierul deschis, selectează supra-categoria, și categoria produsului pe care îl adaugi, adaugă numele produsului, prețul, stocul, timpul de livrare și garanția, atunci când este cazul. După ce ai adăugat minim un produs, salvează fișierul și revino în pagina cu pașii de înscriere.

Apasă butonul Alege, selectează fișierul de produse și apasă butonul Open. Verifică dacă ai completat corect toate câmpurile și apasă butonul Pasul următor.

În pasul 5 trebuie să adaugi informații operaționale.

Pentru procesarea comenzilor alegi ca termenul de retur să fie 14 sau 30 de zile.

Ora maximă de procesare comenzi trebuie să fie ora maximă până la care poți pregăti pentru livrare comenzile plasate de clienți în fiecare zi. Este recomandat să setezi o oră apropiată de ora maximă de predare a coletelor către curier.

Taxa de livrare se setează în RON și reprezintă taxa de livrare standard pentru toate comenzile de pe teritoriul României.

Pragul de gratuitate reprezintă valoarea minimă la care nu se mai aplică taxa de transport. Poți seta orice prag de gratuitate dorești, dar ține cont de faptul ca acest prag poate influența decizia de cumpărare a clienților.

Completează corect toate câmpurile obligatorii, iar la final apasă butonul Finalizează.

În câteva secunde se va deschide o nouă fereastră în care afli informații despre ce urmează să se întâmple după activarea contului de seller. Apasă butonul Continuă și în cel mai scurt timp vei putea începe să vinzi pe platforma eMAG Marketplace.

Te invităm să urmărești și celelalte tutoriale disponibile în secțiunea eMAG Academy. Aici vei găsi mai multe detalii despre cum se administrează contul de seller.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE