0
(0)
În acest video îți vom arăta care sunt erorile ce pot apărea la încărcarea produselor tale pe platforma eMAG Marketplace din cauza introducerii incorecte a brandului sau a EAN-ului. Produsele care nu respectă toate criterile de eligibilitate din platforma eMAG Marketplace, nu vor fi validate. Ca să poți vedea rapid toate produsele tale respinse, selectează din tab-ul Produsele mele statusul Produs invalid. Intră să vezi și Erori la încărcarea manuală a produselor. Sau poți folosi zona de filtrare selectând unul din statusurile: Produs invalid – Brand respins, Produs invalid – EAN respins. Apasă pe butonul Căutare, se vor afișa mai…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
Dacă aveți deja un cont creat Autentifica-te
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?