Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Cum monitorizezi si optimizezi performanta unei campanii Ads

0
(0)
In acest tutorial vei afla mai multe detalii despre:   Cum interpretam indicatorii din platforma eMAG Marketplace Impresii 1 impresie = 1 afisare a unei reclame catre utilizator dupa ce acesta a efectuat o cautare folosind expresia sau cuvantul cheie pentru care reclama a fost configurata. Numarul mic de impresii poate indica una sau mai multe dintre urmatoarele situatii: Bid-ul este prea mic, astfel trebuie crescut pentru a castiga mai multe licitatii. Campania Ads ramane fara buget, ceea ce poate indica: Campania nu are stoc; Nu are buy button; Stocul produselor a fost epuizat. CTR Masuram eficienta reclamei pe baza…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă aveți deja un cont creat

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE