skip to Main Content
0
(0)

 În acest tutorial îți vom prezenta care sunt cele mai frecvente situații ce determină apariția încasărilor blocate. Încasările blocate sunt acele sume afectate de erori de procesare fișă de comandă fișă de retur, generarea incorectă a AWB-urilor sau chiar erori de contabilitate. Cele mai frecvente situații de blocare a valorilor la plată sunt: Suma încasată de tine este mai mare decât valoarea actuală a comenzii. De exemplu: Pentru o comandă deja plasată, cu plata la ramburs, clientul solicită adăugarea unui nou produs. Trimiți comanda cu valoarea ramburs aferentă celor două produse, însă uiți să adaugi produsul nou, în fișa de comandă din platformă. Află aici mai multe detalii despre Încasări clienți. Este necesară o cerere de restituire pentru valoarea produsului neadăugat în fișa de comandă. Soluția este să ceri ajutorul colegilor din Masegeria Marketplace- departamentul Financiar. Le vei spune ce produs ai adăugat în comandă, iar ei îți vor corecta…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?