4.6
(10)
În acest tutorial vei vedea cum procesezi o comandă anulată de client. După ce clientul plasează o comandă, există posibilitatea ca acesta să se răzgândească și să o anuleze direct de pe site. În acest caz vei fi notificat în contul tău de seller despre anularea comenzii. În acest caz, pentru a anula comanda respectivă accesează din Dashboard meniul Comenzi. În dreptul ID-ului de comandă apare o bifă ce indică cererea de anulare din partea clientului. Mergi în dreptul comenzii anulate de client și apasă butonul Editează. Vei fi redirecționat pe pagina cu detaliile comenzii. Pentru a anula comanda, schimbă…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
If you already have an account created, Log in
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 4.6 / 5. Voturi: 10
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?