skip to Main Content
3
(2)

 În acest tutorial îți vom arăta cum procedezi atunci când clientul anulează o comandă. După ce clientul plasează o comandă, există posibilitatea ca acesta să se răzgândească și să anuleze comanda direct de pe site. În acest caz vei fi notificat pe platformă despre anularea comenzii. Înainte de a anula o comandă, îți recomandăm să iei legătura cu clientul și să afli motivul pentru care renunță la produsele comandate. Îi poți recomanda un alt produs din oferta ta sau poți căuta o cale de mijloc pentru a nu pierde vânzarea. Dacă totuși clientul nu se răzgândește, va trebui să  îi propui să anuleze comanda direct din contul său de client sau să schimbi manual, statusul comenzii. Pentru a anula o comandă accesează din Dashboard meniul Comenzi. În dreptul ID-ului de comandă apare o bifă ce indică cererea de anulare din partea clientului. Din coloana Acțiuni, apasă pe butonul Vezi…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 3 / 5. Voturi: 2

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?