Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Cum procesezi o comandă anulată de client

4.2
(5)
În acest tutorial vei vedea cum procesezi o comandă anulată de client. După ce clientul plasează o comandă, există posibilitatea ca acesta să se răzgândească și să o anuleze direct de pe site. În acest caz vei fi notificat în contul tău de seller despre anularea comenzii. În acest caz, pentru a anula comanda respectivă accesează din Dashboard meniul Comenzi. În dreptul ID-ului de comandă apare o bifă ce indică cererea de anulare din partea clientului. Mergi în dreptul comenzii anulate de client și apasă butonul Editează. Vei fi redirecționat pe pagina cu detaliile comenzii. Pentru a anula comanda, schimbă…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă aveți deja un cont creat

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 4.2 / 5. Voturi: 5

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE