Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Asocierea ofertelor pentru produsele respinse

0
(0)
 După ce ai adăugat un produs în platforma eMAG Marketplace, acesta urmează să fie verificat de către echipa de documentare. În cazul în care produsul tău este identic un unul deja încărcat pe platformă, atunci produsul tău va fi respins și vei fi atenționat despre existența unui produs asemănător. Află mai multe detalii în articolul Erori - Produs Existent. Pentru a vedea produsele respinse din cauza dublării produsului, accesează din Dashboard meniul Produse - opțiunea Produsele Mele. În coloana Motiv respingere găsești motivul care a dus la respingerea produsului tău. Pentru a te asocia la unul din produsele sugerate,…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă aveți deja un cont creat

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE