skip to Main Content
0
(0)

 În acest articol îți vom prezenta meniul Reclamații de pe platforma eMAG Marketplace. În meniul Reclamații poți vedea în Listă reclamații solicitările sau reclamațiile clienților despre produsele sau serviciile vândute de tine pe site-ul eMAG. Reclamația este o sesizare sau cerere facută de clienții care au achiziționat produse comercializate de tine și care au fost nemulțumiti de calitatea produsulor primite, sau de diferențele dintre produsele fizice și documentația prezentată în descrierea de pe site. Pagina reclamațiilor conține două zone: Zona de filtrare Aici ai disponibile o serie de filtre pentru a identifica ușor și rapid sesizarea de interes pentru tine. Claim ID – poți căuta reclamația de interes pentru tine,  inserând ID-ul acesteia. ID comandă - filtrezi rezultatele utilizând ID-ul comenzii din subiectul reclamației. Status - selectezi statusul reclamației pe care o cauți în listă, care poate fi nouă, În așteptare, Răspuns, Rezolvat sau Irelevant. Data - cauți după data…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?