2
(2)
În acest tutorial îți vom prezenta secțiunea Interesul clienților din meniul eMAG Ads, unde poți identifica rapid produsele din oferta ta care prezintă interes pentru clienți și pe care le poți promova pentru a crește numărul de afișări și vânzări pe platforma eMAG Marketplace. Accesează din Dashboard meniul eMAG Ads și opțiunea Interesul clienților. În noua pagină ai disponibile recomandări de produse cu potențial de vânzare, cu trafic sau aflate în wishlist-ul clienților. Ai cele mai bune sugestii de anunțuri din ofertele pe care le ai la vânzare și care îndeplinesc următoarele criterii, în ordine descrescătoare în funcție de…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
If you already have an account created, Log in
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 2 / 5. Voturi: 2
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?