skip to Main Content
0
(0)

 În acest tutorial îți vom arăta care sunt pașii de procesare a fișei de retur, pe platforma eMAG Marketplace. Fișa de retur este completată de client în site și trimisă catre tine, prin intermediul platformei Marketplace. Poți completa chiar tu, cererea de retur, în numele clientului, doar dacă acesta ți-a solicitat și doar pentru comenzile eligibile, adică pentru acele comenzi care respectă termenul legal de retur de 14 sau 30 de zile calendaristice. Toate solicitările de retur pentru produsele vândute de tine sunt înregistrate în contul tău, în meniul Retururi. Dacă cererea este făcută de client procedura de procesare a returului este următoarea: Intră în meniul Retururi. Apasă butonul Noi și vezi toate cererile noi de retur. Sau poți alege Nou din Status retur în zona de filtrare. Selectează cererea nouă și accesează butonul Editează, din coloana Acțiuni. Cererea de retur își schimbă automat statusul, din Nou în Preluat.…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?