0
(0)
În tutorialul acesta vei afla despre: - Ce reprezintă indicatorul Reclamații cu incident - Statusurile indicatorului - Cum se calculează indicatorul - Perioada de referință pentru calculul indicatorului - Recomandări pentru menținerea indicatorului Ce reprezintă Reclamații cu incident Reclamațiile cu incident reprezintă numărul reclamațiilor expuse care s-au închis cu incident în perioada de referință, iar acestea sunt grupate pe praguri, ăn funcție de cluster-ul contului tău. Acesta este afișat în secțiunea Contul meu – Profil – Rubrica Informații generale – Câmpul “Cluster sănătatea contului last month”. Pragurile indicatorului pentru fiecare categorie de cont sunt urmatoarele: Perioada de referință pentru calculul…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
If you already have an account created, Log in
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?