0
(0)
În acest tutorial vom vorbi despre cauzele care influențează Conversia în paginile ce conțin produsele comercializate de tine, pe platforma eMAG Marketplace. Valoarea obținută a conversiei este afișată în pagina principală, imediat sub secțiunea Sănătatea produselor tale. În platforma eMAG Marketplace, conversia arată performanța produselor tale active, pe site-ul eMAG. Conversia este rezultatul unui raport între numărul de comenzi plasate și numărul de vizualizări ale paginilor de produse, în perioada de referință. Aceasta este utilizată pentru a indica procentul vizitatori pe paginile produselor tale, care se transformă în clienți. Trebuie să știi că rata de conversie este contextuală, un…
Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace
Dacă aveți deja un cont creat Autentifică-te
Cât de util a fost acest articol?
Click pe o stea pentru evaluare!
Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0
Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.
Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.
Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?