skip to Main Content
0
(0)

 În acest tutorial vom vorbi despre anularea fișei de retur. Când se anulează o fișă de retur și cum o poți anula în platforma eMAG Marketplace. Toare cererile tale de retur pentru produsele comandate pe site-ul eMAG sunt înregistrate în meniul principal, secțiunea Retururi. Află aici mai multe informații despre retururi.   Fiecare cerere nouă își schimbă statusul din Nouă, în Preluată în momentul în care o accesezi prima dată. Dacă ai deja o firmă de curierat integrată în cont, în momentul accesării cererii noi se va genera automat AWB-ul de ridicare a produsului de la client. Dacă nu ai încă un curier integrat, atunci se va seta statusul Curier propriu. Va trebui să găsești o alternativă de generare a AWB-ului de retur, să trimiți un curier care să ridice produsul de la client, apoi să modifici manual, statusurile returului până la finalizare. Pentru mai multe detalii poți viziona…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?