skip to Main Content
0
(0)

 În acest tutorial îți vom prezenta secțiunea Retururi din meniul principal al contului de seller, pe platforma eMAG Marketplace. Returul este acțiunea prin care un produs este trimis înapoi la vânzător, după ce clientul constată că produsul comandat nu corespunde așteptărilor sale. Pentru a putea procesa retururile nou înregistrate în contul tău, intră în meniul Retururi –Listă retururi. Află aici mai multe detalii despre procesarea cererilor de retur. Aici găsești zona filtrelor pentru identificarea imediată a unui retur. Poți aplica filtre pentru: - ID retur – reprezintă id-ul unic de identificare al cererii de retur; - ID comandă – reprezintă id-ul unic de identificare al comenzii pentru care s-a făcut returul; - Status retur – filtrează rezultatele în funcție de statusul returului: Inchis cu incident, Nou, Preluat, Respins, Anulat, Recepționat, Finalizat; - Tip retur – afișează retururile de pe platformă în funcție de tipul returului care poate fi Înlocuire…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

If you already have an account created,

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?