skip to Main Content
 Documente Necesare Pentru înscrierea Pe EMAG Marketplace
5
(1)

În acest articol vei afla care sunt documentele de ai nevoie pentru a deveni partener eMAG Marketplace.

Platforma eMAG Marketplace îți oferă posibilitatea să îți faci vizibile produsele la peste 500.000 de cumpărători zilnic. De asemenea, eMAG a lansat programul Deschide România prin care susține și promovează producătorii români.

Dacă vrei să devii partener eMAG Marketplace, completează pașii de înscriere și în cel mai scurt timp colegii noștri îți vor activa contul de seller. Mai multe detalii ți-am pregătit în articolul Pașii de înscriere pe eMAG Marketplace.

În momentul completării cererii de înscriere pe platformă, la Pasul 3 trebuie să adaugi documentele care atestă faptul că reprezinți o entitate juridică eligibilă pentru comercializarea produselor pe site-ul eMAG. Documentele pe care trebuie să le ai pregătite atunci când te înscrii ca partener eMAG Marketplace sunt:

Certificatul de înregistrare al companiei tale – este actul administrativ fiscal emis de către un organ competent, în care se regăsește numele firmei, adresa sediului social și codul de identificare fiscală a entității juridice.

CI reprezentant legal – este actul de identitate (buletin) al administratorului societății sau al reprezentantului ei legal.

Actul constitutiv al companiei  – este contractul de societate şi/sau statutul încheiate de asociaţi în scopul constituirii unei societăţi comerciale

Scrisoare bancară – reprezintă documentul bancar în care sunt vizibile IBAN-ul ,denumirea societății si denumirea bancii emitente. Scrisoarea bancară poate fi inlocuită de o copie de extras bancar. Nu este obligatoriu ca pe aceasta copie să fie vizibile și alte detalii în afară cele enumarate mai sus.

Este foarte important să ai pregătite cele 4 documente atunci când completezi pașii de înscriere, deoarece, în caz contrar, contul nu va fi validat.

Dacă vrei să faci parte din programul Deschide România, trebuie să îndeplinești mai multe criterii de eligibilitate, printre care cele mai importante sunt:

  • compania trebuie să fie inființată  în România;
  • cifra de afaceri din anul anterior fiscal să nu depașească 500.000 Ron;
  • articolele ce urmează să fie comercializate pe eMAG să fie produse exclusiv pe teritoriul României;
  • produsele trebuie să fie fabricate în serie, să aibă un flux tehnologic;
  • compania să dețină un cod CAEN de producție menționat în actul constitutiv.

Pentru mai multe detalii despre acest program, te invităm să urmărești articolul eMAG Deschide Romania.

În momentul înscrierii pe platformă, bifează că ești producător român, iar colegii noștri te vor contacta pentru a-ți solicita informații suplimentare. Exemple de informații care-ți pot fi solicitate:

  • Fotografii – se solicită fotografii sau înregistrări ale modului de fabricare al produselor.
  • Înregistrări video cu procesul tehnologic.

Îți recomandăm să urmărești și celelalte articole disponibile în secțiunea eMAG Academy. Aici găsești mai multe detalii despre cum utilizezi platforma eMAG Marketplace.

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 5 / 5. Voturi: 1

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?