Găsești tot ce ai nevoie despre eMAG Marketplace

Caută rapid prin toate resursele noastre pentru a găsi informația de care ai nevoie

Search

Cum stornezi o comandă

0
(0)
 În acest tutorial îți vom arăta cum se stornează o comandă pe platforma eMAG Marketplace. Sunt situații în care clienții nu primesc sau nu acceptă comenzile finalizate pe platformă, pe care deja le-au achitat cu cardul online, sau apar cereri de retur. În cazul în care clientul nu dorește să schimbe produsul comandat în urma unei cereri de retur, trebuie să restitui banii și să stornezi comanda. Este important să stornezi o comandă în maxim 19 zile de la finalizarea acesteia deoarece, în caz contrar, nu mai poți face acest lucru. Pentru situații speciale, în care returul a fost…

Pentru a vizualiza acest articol, trebuie să ai un cont eMAG Marketplace

Dacă aveți deja un cont creat

Cât de util a fost acest articol?

Click pe o stea pentru evaluare!

Evaluare medie 0 / 5. Voturi: 0

Fără voturi până acum! Fii primul care evaluează acest articol.

Ne pare rău că acest articol nu a fost util pentru dumneavoastră.

Spune-ne cum putem îmbunătăți acest articol?

Pentru mai multe informații, te așteptăm în Mesagerie, iar dacă dorești să discuti despre oportunități de creștere, te așteptăm în grupul de Facebook.

EXPLOREAZĂ RECOMANDĂRILE NOASTRE